Bestuur

Het bestuur is de zorgdrager van de zakelijke en financiële kant van de vereniging. Daarnaast worden vanuit het bestuur verschillende projecten geïnitieerd. Voorbeelden hiervan zijn het aantrekken van een combinatiefunctionaris van de gemeente Nijmegen. Ook zet het bestuur zich in voor samenwerking met allerhande partijen zoals de Gemeente Nijmegen, de KNKV en verschillende basisscholen.

Het huidige bestuur bestaat uit:

Voorzitter: Bob Emmen (voorzitter.kvkeizerkarel@gmail.com)

Secretaris: Joost Ebus (secretaris.kvkeizerkarel@gmail.com)

Penningmeester: Tijmen de Grutte (penningmeester.kvkeizerkarel@gmail.com)

Algemeen bestuurslid portefeuille Accommodatie: Tim van Delft

Het gehele bestuur is te bereiken via bestuur@kvkeizerkarel.nl

Commissies

Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende commissies die binnen Keizer Karel actief zijn.

Commissie Technische Zaken

De Commissie Technische Zaken (CTZ) regelt bij Keizer Karel alle zaken die te maken hebben met het spelen en trainen van de teams. Dit varieert van het verzetten van wedstrijden tot het organiseren van oefenwedstrijden en het maken van de indeling van de teams, trainingstijden en scheidsrechterszaken. Daarnaast verzorgt de CTZ de informatie naar de nieuwe leden en ouders van jeugdleden.

De CTZ regelt dus alles rondom wedstrijdzaken van zowel de senioren als de jeugd. Mocht u vragen hebben rondom het verplaatsen van wedstrijden, scheidsrechters- of andere wedstrijdzaken zijn zij te bereiken via ctz@kvkeizerkarel.nl of uitsluitend bij dringende zaken via 0630707181.

Jeugdcommissie

De jeugdcommissie organiseert verschillende activiteiten door het jaar heen. Zo is er jaarlijks een kamp, een Sinterklaasactiviteit en een spelletjesavond. Heeft u ideeën of wilt u ook meehelpen met het organiseren van activiteiten zijn zij te bereiken via jac.kknovio@outlook.com

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie houdt zich bezig met het verzorgen van sponsoren voor Keizer Karel. Mocht u vragen hebben of geïnteresseerd zijn in het sponsoren van korfbalvereniging Keizer Karel zijn zij te bereiken via sponsor@kvkeizerkarel.nl

Clubhuiscommissie

De clubhuiscommissie zorgt ervoor dat er na de training of wedstrijd altijd wat te eten en te drinken is. Daarnaast verzorgen zij de bardiensten en interne feesten. Wilt u ook meedenken met deze commissie of aanmelden voor bardiensten, zij zijn te bereiken via clubhuis@kvkeizerkarel.nl

Website en Facebook

Wijnand en Tim zijn de leden van de websitecommissie. Wij proberen de website up-to-date te houden, zodat iedereen daar alle benodigde informatie kan vinden. We plaatsen regelmatig nieuwtjes en foto's. Daarvoor hebben we de hulp nodig van onze leden. Heb je leuke foto's, een wedstrijdverslag, een interessant of grappig feitje of iets heel anders? Stuur het naar website.kvkeizerkarel@gmail.com. De websitecommissie krijgt al hulp van diverse leden bij het onderhouden van de Facebookpagina. Top! Heb je zelf iets voor www.facebook.com/kvkeizerkarel? Mail het dan ook naar de websitecommissie. Neem gerust contact op als je vragen of tips voor ons hebt!

Oud Papier

Het oud papier is een belangrijke bron van inkomsten voor onze club. Mocht u vragen hebben of u op willen geven voor het ophalen van oud papier zijn zij te bereiken via oudpapier@kvkeizerkarel.nl